Rendelési információk

RENDELÉS MENETE

Megrendelést kizárólag személyesen vagy írásban emailben tudjuk elfogadni. (telefonon nem!)

Megrendelésnek tartalmaznia kell a következőket:
Számlázási név
Számlázási cím
Telefonszám
Szállítási cím, amennyiben eltér
Termék név
Vastagság
Bevonat
Szín (kód szerint)
Hossz méretek és darabszám
Profil megjelölése: tető vagy oldalfal

Céges vásárlás esetén fordított adózáshoz szükséges dokumentum, valamint aláírási címpéldány szükséges! Nyomtatvány letöltése: Kérjük kattintson ide

1.5.1. Fizetési módok:

– Előre utalás:
A Felhasználó az általa megrendelt termék ellenértékét a Szolgáltató bankszámlájára utalja a
teljesítést megelőzően. A banki jóváírást követően a Szolgáltató megkezdi a rendelés
feldolgozását.

–  vagy telephelyünkön készpénzben lehetséges.

1.5.2 Szállítási feltételek:

A kiszállítás munkanapokon történik.
Csak adott szállítási napot, napszakot tudunk előre egyeztetni, pontos időpont egyeztetésre csak egyedi esetekben van lehetőség.
Reklamációt csak abban az esetben vagyunk kötelesek elfogadni, ha átvételkor az esetleges sérülést, hibát vagy hiányt írásban jelzik a szállítólevélen.

1.5.3 Szállítási módok:

Személyes átvétel: 6237 Kecel I. Körzet Tanya 106. (Vasút utca Béke telep) – 0 Ft.

Házhoz szállítás: Kecel – Kiskőrös – Soltvadkert – Kiskunhalas – Kalocsa – Császártöltés:
Bruttó: 2.550 Ft – 1.100 kg-ig.
Feltételek:
– 1.500 kg-ig.

Gyűjtőfuvaros házhoz szállítás Magyarország egész területén bruttó 90 Ft/km
Feltételek:
– 1.500 kg-ig.
– 6 méteres hosszúságig.

Házhoz szállítás Magyarország egész területén bruttó 350 Ft/km
Feltételek:
– 1.500 kg felett.
– 6 méter hosszúságot meghaladó termék esetén

1.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

1.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

1.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a „rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

1.9. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

1.10. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

1.11. Felhasználó e-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

1.12. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.